Honlapkészítés

Statikustól a dinamikus honlapokig teljes skálán, olyat amilyet szeretne, legyen az egy bemutatkozó oldal, hírportál, közösség, e-bolt, e-szolgáltatás... Honlapjaink sikerének kulcsa az alapos felmérés és előkészítés az ügyfelünkkel szoros együttműködésben. Segítségére vagyunk már a tervezés fázisában is, amikor még nem vállaltunk elkötelezettséget sem egymás iránt!
Az alábbi írások bemutatják a GevaPC honlapkészítés egyes momentumát, ismereteket szolgáltat honlapkészíttető úgyfeleinknek a honlap működtetés ismereteiről. Azon látogatóknak készül ez a rovat, akik honlapjukat tervezgetik, terveztetik vagy éppenséggel már működtetnek honlapot
Tippek honlap tulajdonosoknak az eladáshoz és online vásárlóknak a fizetés minél egyszerűbb és biztonságosabb lebonyolításához.

PayPal

A PayPal segítségével fogadhatunk és küldhetünk pénzt akár bankkártya vagy bankszámla nélkül is. Kis összegű tranzakciók esetében ideális és biztonságos megoldás, s magyarok számára is elérhető.
Videók a honlapon -> YouTube és társaiHonlap tulajdonosok gyakori kérdése a videók megjelenítése a honlapon, pl egy média szereplést követően nagyon megnyerő tud lenni, ha a saját honlapon megtekinthető ez videó felvételről, de lehet egy reklámfilm is a cégről, amelynek természetesen a saját honlapon van a helye. Ebben az írásban egy gyors és frappáns megoldást ajánlok arra az esetre ha még nem tudja eldönteni kell-e fejlesztés a saját honlapon vagy sem (menet közben biztosan kiderül, még mielőtt pénzt áldoztunk volna rá)
Amikor honlapot készíttetsz, saját címet szeretnél a honlapodnak az interneten, akkor szükséged van a domain név regisztrációjára. Minimum három hét és a regisztráció nemzetközi szabályainak ismerete szükségeltetik hozzá (és némi-nemű, elenyésző mennyiségű pénz). Az alábbiakban arról lesz szó, amit ebben a témában feltétlenül tudnia kell annak aki domaint regisztráltatna.
Amennyiben azt szeretné, hogy honlapja ne csak egy díszítőelem legyen a névjegykártyán, (mint itt ez az alma) hanem üzletileg hatékony eszköz, akkor bizony alapos át kell gondolnia a következőket! Csakis Ön tudhatja, mit akar elérni a honlapjával, kiket szeretne magához csábítani, melyek cége erősségei (melyek a honlapon kihangsúlyozandók) és gyengéi (melyek ellensúlyózandók). S ha mindezt átgondolta, mondja is el a honlap készítőjének! Nagyjából a következőkre kell tudnia a választ:
statikus vagy dinamikusNapjainkban már mindenki számára elérhetővé vált az internet, sokan megjelennek honlapjukkal, saját készítésű vagy megbízással készíttetett honlappal.
A működésüket és használhatóságukat meghatározó egyik jellemző a statikus vagy dinamikus mivoltuk, nézzük mit jelent ez a honlap csoportosítás, melyek a legfőbb jellemzői a statikus és a dinamikus honlapoknak:
Az elérni kívánt cél tükrében elkezdődhet a honlap készítés folyamata. A teljes folyamat megkívánja a honlap-tulajdonos és kivitelező szoros együttműködését, folyamatos konzultációkat kíván, a közöttük eltelt időben pedig komoly megfontolások, mérlegelések során tisztul le a készítendő honlap felépítése, tartalmi váza:

A honlapkészítés kiindulópontja a cél meghatározása, de azt is fontos tudni, hogy ki is a célközönség! Minden erre épül, ha nem tisztázzuk az elején, akkor számíthatunk rá, hogy a későbbiekben gubancok lesznek, s már csak kemény munkával lehet korrigálni a honlapon.
A cél azért is fontos, hogy a későbbiekben mérni, javítani és bővíteni tudjuk a honlap funkcióit. Érdemes átgondolt és alapos terveket készíteni, még ha megannyi idő is szükséges hozzá! A honlap felépítése, navigációja, dizájn-ja és minden összetevője a cél megvalósítását szolgálja.

Feliratkozás RSS - Honlapkészítés csatornájára